vineri, 18 iulie 2014

Vacanțele noastre unice: anul acesta, insula Rhodos, Grecia ( Iulie 2014)


plecăm în vacanțăăăăăăă!!!!



Să sărbătorești 10 ani de căsnicie în Insula Rhodos nu e de ici, de colo...
 este ceva unic.








culori...




East Coast Cruise-  dimineață, de-abia ne îmbarcaserăm pe vapor

după micul dejun, plecăm la plajă


efectul de sală ( de sport!) SE VEDE!:)

În croazieră pe Coasta de Est

oprire în golful Afandou, pe plaja Traganou, 
 în apropierea unei peșteri renumite; 
am fost debarcați aici de pe vapor cu o bărcuță.
Plaja aici este pietruită, după cum se va vedea în pozele următoare


cu Raymond, un olandez simpatic




vaporul staționa din când în când 
pentru câteva zeci de minute pentru a da posibilitatea înotătorilor
să se arunce de pe vapor și să se simtă bine în larg, după cum se vede...

cea mai frumoasă plajă din Rhodos, Tsambika, 
renumită pentru cel mai fin nisip și cea mai cristalină apă


în zare, Kalithea

plimbări de seară


superbă tavernă, specific grecească

am găsit o scurtătură spre plajă printr-o miriște  :)))))

MERCI RHODOS! :*

dimineața la plajă

în elementul lui!

urmele nisipului pe pedichiură...efect devastator :)))


relaxare la piscină după masa de prânz




răsfăț la piscină cu un cocteil asortat

hm, cu ochelarii lui pentru poză...



dansând cu animatoarele
după prânz ne făceam siesta la piscină dând curs muzicii și dansului
( noi în apă) propuse de animatoarele foarte simpatice cu care ne-am împrietenit

Uf, ce vântoasă....spre seară...

o copile a Colossului din Rhodos

vesel nevoie mare; timpul și anotimpul lui preferat

deci...să trecem la hartă: aici e insula Rhodos...dacă nu știați! :)))
și unde pun degetul...suntem noi

tratament la piciorușe în bazinul unde peștișorii l-au pigulit vreo 20 minute
...și tare i-a mai plăcut!

În ziua plecării, așteptând autocarul să ne ducă la aeroport,cu cele trei animatoare,
toate de origine slavă, având în vedere că toți turiștii erau: 
ruși, ucrainieni, polonezi, cehi; foarte puțini olandezi, englezi sau români


aeroport Rhodos; analizăm parfumurile...l-am luat pe cel mai fresh

” avion, cu motor, du-mă și pe mine-n zbor...”


noroc că am ” prins ”o familie de români să mai socializez și eu în limba mea...

în sfârșit în avion...el abia aștepta să ajungă...acăsucă...a zis că i-e dor de casă
...și mie la fel


accesoriile mele preferate de vacanță.